Wednesday, October 16, 2002

این نامه رو شنبه گرفتم نظرتون؟
بي بي گل من نمي دونم تو چرا اينقدر در آسماني ولي از
نوشته هات پيداست كه خودت هم در باره خودت ترديد داري.
چرافكر مي كني حرف ديگران مهم است. من خيلي وقت است
مطالب را مي خوانم نه فقط در مورد تو در مورد همه وبلاگي
ها. خودم فعلا فقط نظاره گر هستم و گاه وقتي به يكي
جواب مي دهم. اين بار چون تو نوشته بودي يكنفر از نوشته
هات ايراد گرفته فكر كردم حتما برات بنويسم. اولا اكثر
افراد كه وبلاگ مي نويسند فقط براي اين است كه بار
خودشان را سبك كنند يا مثلا چند تا دوست جديد پيدا كنند.
مهم اينه كه بتونيم با ديگران ارتباط داشته باشيم حالا
از هر طريقي شده فرق نداره. راستي يك چيز ديگه چرا شما
جوانها همه اينقدر گرفتار افكار و عم و غصه هستيد.
شايد بخواهي بداني من چند سال دارم . بهرحال فكر كنم از
تو 15 سال بزرگترباشم. همين كافي است كه بتوانم در مورد
جوانها قضاوت كنم. راستي تو كجا ميري كه نيستي و هي
خداحافظ و سلام داري؟
از من بشنو كه فقط خودت باش و تا هرجا كه فكر كردي خوب
است از تصميم خودت پيروي كن. ديگران دائم منتظرند كه به
ديگران كنايه بزنند و انتقاد كنند. فكر كن اگر توهم
مثل فروزان شده بودي و الان اينجانبودي ديگر افتابي بود
كه غروبش را زيبا توصيف كني. ديگر كسي ازتو انتقاد مي
كرد. راستي تو عيب فيزيكي داري. مثلا لب شكري هستي يا
يك پات كوتاه است كه مورد تمسخر عمومي باشي؟ اگر نيستي
همين شكر دارد كه عيب ظاهري نداري. نمي داني چقدر سخت
است بعلت عيوب ظاهري مورد تمسخر واقع شدن. چقدر سخت است
بعلت كوتاهي پا از قافله عقب ماندن. سختي ايناست. اگر
تو هم اين دردهارا ميشناسي بگو تا باهم راجع بهش صحبت
كنيم.

اشكبوس

No comments: