Friday, November 01, 2002

می دونین ادما چرا مست می کنن؟ خوب شاید به این دلیل باشه که راهی جز اون برای رفع کسالت روحی خودشون نمی شناشند.... ولی با این حال من خیلی از مستی بدم میاد چون تو این حالت شان ومنزلت انسان ها از بین میره چون خواسته یا ناخواسته حرکاتی می کنن که نه می تونن جلوشو بگیرن و نه از اون ناراحت میشن و بعدا هم هیچ به خاطر نمیارن چه دسته گلی به اب دادن ولی بیچاره اون کسی از افراد خانواده که همراهشونه چون از خجالت تقریبا نمی تونه شد بلند کنه من نمی خوام تکلیفی مشخص کنم بلکه فقط هدفم اینه که بگم ملاحظه در مورد هر چیزی خیلی خوبه مخصوصا وقتی اراده از بین میره می تونیم جلین از بین رفتنش رو بگیریم...
ولی یک نوع مستی دیگه هم من می شناسم که خیلی ها دچارش هستن و اون مستی عشقه که چشمهای ادم رو کور می کنه و وقتی چشم باز کردی می بینی که هیهات جوونی وعمر رفت بدون اینکه عقل ذره ای دخالت کنه و به نظر من ادم بهتره یک عمر سیاه مست باشه اما یک دقیقه عاشق نباشه چون اولی بیداری داره دومی خیر

No comments: