Tuesday, March 04, 2003

امروز داشتم وبلاگ هاي ديگه رو مي خوندم چيز هاي تلخي ديدم . اين هكرهاي محترم در حال انجام وظيفه هستند . شايد با نوشتن اين مطالب من هم به اين درد دچار بشم ولي دلم گرفته مي خوام بنويسم . هر ادمي كه روي اين زمين خدا كاري انجام ميده براي ارضاي خودشه حالا اين كار چه نوشتن باشه چه حتي رقصيدن. چرا سعي نمي كنيم به نظرات ديگران احترام بذاريم؟ من اگر يك نوشته اي خوشم نياد خوب نمي خونم ولي اين حق رو هم از ديگران دريغ نمي كنم شايد از نظر انها جالب و دل نشين باشه. هك مي كنن بعد تهديد به دادن مشخصات و دادن شماره تلفن . اگر اين واقعا تهديده من حاضرم با كمال ميل خودم همه مشخصا تمو بنويسم . اگر واقعا اين رو يك تهديد مي دونن شايد براي خيلي ها بي ابرويي باشه براي من هم شايد باشه ولي بهتر نبود حتي توي نظر سنجي وبلاگ براش مي نوشتي من از تو و نوشته هات متنفرم تا اينكه بياي بي رحمانه قسمت زيبايي از زندگي كسي رو بگيريم؟ نوشتي در وبلاگ يك خوبي عمده داره اون هم اينه كه ادم هاي مختلفي مي خونن از هر قشري از جامعه باشن و نظر ميدن و يك ادم در اين دنيا با نوشتن دلش سبك ميشه. شايد مثال خوبي نباشه ولي فكر كنيني از امروز به شما بگن كه ديگه حق ندارين به خونتون بر گرديد باز چه احساسي پيدا مي كنين؟ چرا عكس سكسي مي ذارين تو سايت يك بنده خدايي؟ خواننده هاش كه مي دونن اون بيچاره اهل اين كار ها نيست. با اين كار فقط باعث شدين يك عده باهاش ابراز همدردي كنن و اون هم نا اميد بشه. ميگين كه مي خواين ثابت كنين در اينترنت حفاظت خيلي كم وجود داره . خوب به وبلاگ چه ربطي داره يك سايتو حك كنين كه حداقل اطلاهانش حياتي باشه . ديگه واقعا نمي دونم چي بگم .

No comments: