Friday, September 20, 2002

امروز یک مطلبی در مورد مزاحم تلفنی وفواید و مضراتش براتون بنویسم شاید حداقل یکی رو ارشاد کنه....!
ما یک عدد مزاحم تلفنی داریم که فقط با من سخن میگوید و بقیه چون کلاس اواز نرفتن حالا یا استعداد نداشتن یا دوست نداشتن بگذریم و چون من رفتم و به علت زیبایی صدا بارها از من در خواست کردند به ارکسر ملی بپیوندم ولی به علت داشتن تعدادی شوهر بسیار بسیار غیرتی از پذیرفتن ان معذور بودم و به همین علت صدای اینجانب شهره خاص وعام است لذا این مزاحم گرانقدر فقط تمایل به انجام مکالمه با من نشان میدهد و تا گوشی تلفن را بر میدارم شروع به گفتن کلمات ناموسی از قبیل " قربونت برم" یا " دوست دارم " و کلمات ناموسی دیگر که من به علت معذوریات اخلاقی که در قبال کودکان و بزرگانی که به علت غیرت و تمایل به جاری کردن جوی "جوق سابق" خون دارند واین روزها به علت مشغله زیاد فرصت رفت وروب ندارم که پشت سرشان اثار جرم را از بین ببرم از گفتن شان معذورم می کند و اینجانب بارها درخواست خود را مبنی بر تمام کردن اینگونه مسائل ضد اخلاقی مطرح کردم ولی گویا درخواست در دادگاه رد شده ودر مرحله تجدید نظر است با این حال بنا به گفته بعضی منابع معتبر امید چندانی به ان هم نیست و به همین دلیل با چند صاحب نظر در این مورد صحبت کردیم که مشروح ان به شرح زیر است:
مشاور 1: ای بابا خانم عزیز قصد بدی که نداره می خواد اوقات فراغت پر کنه شما پول دارها امکانات دارین ورزش کنین و با ماشین باباتون وبیرون برین اینها چی کار کنن؟
راه کار: بگذار مدرسه ها باز بشن تموم میشه!
مشاور 2 : خانوم جون باهاش دوست شو تموم میشه!
راه کار: به علت داشتن تعداد زیادی شوهر معذوریم!
مشاور 3 :من اگر جای شما بودم مثل خودش رفتار می کردم...؟؟؟؟؟؟
راه کار : نتیجه اینکه مزاحم مطمئن شد ما بلا نسبت عاشقیم!
مشاور 4 : او را به یک مرکز تخصصی مشاوره دعوت کنید ...!
راه کار : ما دعوت کردیم کو گوش شنوا که برود...

نظریه رفتن به مخابرات محل را هم مطرح کردیم جواب این بود...
یک عدد فرم پر می کنید و تلفن شما تحت نظر می شود و هر بار که مزاحم تماس گرفت یک دگمه خاص ( بستگی به منطقه مخابراتی دارد) را فشار داده و چون مزاحمان خیلی احمق هستند هیچگاه گوشی را می گذارند..!
اگر گذاشتند که هیچ ولی اگر نگذاشتند شما وظیفه دارید او را حداقل 30 ثانیه معطل کنید و این کار ظرف 24 ساعت باید 3 بار تکرار شود تا نتیجه دهد که خوشبختانه نمی دهد و مزاحم مورد نظر همچنان سر جهاز شما باقی می ماند!

No comments: